نمایشگاه تجهیزات پزشکی مادر
گفتگو با مدیر فروش شرکت کیتوتک مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 02 خرداد 1390 ساعت 07:09

مدیر فروش شرکت کیتوتک سیامک فرکوش در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی مادر گفت: این شرکت از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه پانسمان های نوین زخم و بندآورند های خون ریزی آغاز کرده است.این شرکت دارای چندین ثبت اختراع بین المللی است که محصولات خود را به کشورهای اروپایی صادر می کند.وی همچنین در ادامه افزود:این شرکت واحد برگزیده و نمونه تولید از طرف وزارت صنایع و معادن است و تندیس کار آفرینی برتر را دریافت نموده است.همچنین کسب مقام اول علم و فناوری و برگزیده جشنواره ملی شیخ بهایی و کسب مقام اول کارآفرینی پیروز در بخش کارآفرینی و کسب جایزه نوآوری و شکوفایی کشور در جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی شده است.

سیامک فرکوش در ادامه گفت:پانسمان های شرکت کیتونیک بر روی انواع زخم ها از جمله زخم های دیابتیک،زخم های عفونی و سوختگی بسیار موثر عمل می نماید.محصولات بندآورنده خونریزی کیتوتک برای کلیه خونریزی های شریانی و وریدی مناسب است و در زمره جدیدترین محصولات جهانی قرار دارد.

شرکت تولیدی تحقیقاتی کیتوتک با تفکری نوین در بهداشت و درمان در جهت بندآوردن سریع انواع خونریزی های شریانی وریدی و مویرگی محصولات متنوعی تولید نموده است و آنها را به عنوان ابزاری ضروری و مفید در اختیار جراحان پزشکان و کلیه اقشار جامعه قرار داده است.

وی همچنین گفت:این شرکت اختراعات جدیدی در زمینه بند آوردن خونریزی های دیالیزی و محصولات ضد عفونی کننده بدون الکل ژلاتینی داشته است.

سیامک فرکوش در رابطه با برنامه های آتی شرکت گفت:این شرکت قصد دارد توسعه چشمگیری در صادرات محصولات خود به کشورهای اروپایی داشته باشد.

انتهای پیام./

منبع: وبگاه 2bb.ir