نمایشگاه تجهیزات پزشکی مادر
گفتگو با مدبر روابط عمومی شرکت صفامد­کیش مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 02 خرداد 1390 ساعت 08:10

مدبر روابط عمومی شرکت صفامد­کیش مهندس رنجبری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی مادر گفت: این شرکت از سال 1381 در زمینه تولید، واردات و صادرات تجهیزات پزشکی و بیمارستان ها فعالیت داشته است.

وی از جدیدترین محصول خود می گوید: جدیدترین محصول تجهیزات پزشکی خانگی ماکس مد می باشد که این شرکت نماینده انحصاری فروش این محصول می باشد. این محصول قادر به اندازه گیری فشار خون، قند خون، تب سنج دیجیتالی، تزریق انسولین بدون درد و دستگاه های دو کاره اندازه گیری قند و فشار می باشد. این دستگاه برای اولین بار در دنیا به زبان فارسی می باشد و دارای گارانتی 99 ساله تعویض سازمان تامین اجتماعی است.

مهنس رنجبری در ادامه می گوید: مهمترین محصولات این شرکت، دستگاه های تخلیه و شستشوی کولون (روده بزرگ) است و برای اولین بار وارد کشور شده، دستگاه های مگنت تراپی که برای فیزیوتراپی استفاده می شود و ساخت کشور آلمان می باشد و پستانک های دارو خوری و پستانک رفع گرفتگی بینی می باشد که ساخت کشور آلمان است و برای اولین بار وارد کشور شده است.

وی در ادامه از برنامه های آینده شرکت گفت: این شرکت در سال 1389 حدود 400 هزار تست قند خون رایگان از هموطنان گرفته که قصد داریم در سال 1390 هم این اقدام را به یک میلیون تست قندخون رایگان برسانیم که این پروژه بزرگترین اقدام سلامت عمومی در راستای تشخیص و پیشگیری از دیابت توسط بخش خصوصی در کشور محسوب می شود.

 

وی همچنین گفت: این شرکت همچنین در زمینه مشاوره رایگان دیابت بصورت تلفنی و از طریق وب سایت شرکت صفا مد کیش بصورت 24 ساعته در خدمت مردم است.

"مهندس رنجبری" همچنین در پایان از برگزاری و برنامه های نمایشگاه ایران هلث ابراز رضایت داشت.

انتهای پیام./

منبع: وبگاه 2bb.ir