نمایشگاه تجهیزات پزشکی مادر
گفتگو با مدیر عامل شرکت رهپویان سلامت مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 01 خرداد 1390 ساعت 07:50

مدیر عامل شرکت رهپویان سلامت "کامیار توکلیان" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی مادر گفت: این شرکت از سال 1389 فعالیت خود را در زمینه دستگاه های مولد ازن آغاز کرده است.

این شرکت نماینده انحصاری Canadian green solution Inc.  و پیشگام در ارائه تکنولوژی برتر به کلیه مراکز بهداشتی و درمانی می باشد و در این راستا شرکت رهپویان سلامت دستگاه مولد ازن به نام تجاری OPURA را به بازار عرضه کرده است که دارای یک سال گارانتی تعویض و پنج سال خدمات پس از فروش می باشد.

وی در ادامه به معرفی دستگاه ازن می پردازد. دستگاه ازن آلوتروپی از اکسیژن است که در آن سه اتم اکسیژن به یکدیگر متصل شده اند. اتم اکسیژن اضافه در ساختار ازن آن را به قوی ترین اکسید کننده و ضدعفونی کننده کاملا طبیعی تبدیل کرده است و همچنین این محصول دارای کاربرد درمانی می باشد از جمله: شستشوی دست پرسنل و کاهش میزان عفونت های بیمارستانی و کاهش میزان آب مصرفی و کاهش قابل توجه استفاده از مواد شیمیایی.

 

وی در ادامه از برنامه های آتی شرکت می گوید: قصد داریم فعالیت های شرکت را در حوزه دستگاه های مولد ازن افزایش دهیم و ما قصد داریم این دستگاه را در داخل کشور تولید نمایم.

مدیرعامل شرکت رهپویان سلامت در پایان از برگزاری نمایشگاه ایران هلث ابراز رضایت داشت.

انتهای پیام./

منبع: وبگاه 2bb.ir